´

What doesn't kill you makes you stronger

skrivit den 2012-10-28 - klockan 19:26:55
Hej
 
I helgen har vi varit och tävlat agility i Stenungsund, jag är jätte nöjd med båda Yavas lopp. (Det blev något strul med Heavens anmälan så hon var inte med på startlistan)
Agilityloppet blev det tyvärr en disk för jag slutade prata med henne men hon valde ett väldigt konstigt hinder att diska sig på...
Hopploppet var det tyvärr 10 fel men det kändes sååå himla bra. Mycket bra flyt och tempo. Perfekt helt enkelt!
 
Idag har vi varit i skogen på morgonen och gått en långpromenad, Heaven hittade ett par fina rådjur som hon jagade innan jag fick tag på henne de lilla "busfröt", men Yava var inte intresserad alls! 
På eftermiddagen så åkte vi till havet och jag tig lite bilder på mina prinsessor, vi tog en mysig promenad! :)

I veckan är det lov för mig så det är mycket träning som står på schemat! :)


(Bilderna på agilityn är från tidigare i vecka då jag tränade med Camilla och hennes vovvar)







































Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: