´

Shopping

skrivit den 2012-10-30 - klockan 11:26:19
Hejsan alla glada!

I går var jag och handlade lite saker till både mig och Yava. Jag handlade till Yava en ny reflexsele, MASSA frolic ( 4kg :), reflextäcke och något annat hundgodis som jag inte kommer ihåg vad det heter..
Till mig belv det två nya tjocktröjor, två nya parfymer, två tröjor, tre iphone sakl, en datamus, en filt ( jag ÄLSKAR filtar :) aa, jag tror det var allt! :)
 
Idag dag blir det privatlektion för Elin på hundens hus med Fanny i eftermiddag, det ser vi fram i mot! 
Tänkte att jag skulle försöka fota lite, så vi får väl se hur det går, eller så filmar jag bara!
 
( Gamla bilder )
 


 
 
Postat av: Andrea

Härliga bilder! (:

2012-10-31 - 14:15:08
URL: http://sporthund.blogg.se/
Postat av: Amayah (Olivias bästis)

Hej Felicia!
Din blogg är jättebra och jag kollar på den nästan varje dag! :)

Hejdå!

Mvh Amayah

2012-11-01 - 11:01:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: