´

Ändrade planer

skrivit den 2012-05-08 - klockan 22:56:05
Det blev ingen agiltiy träning i kväll, vi åkte till skogen och spårade i stället. Det gick jätte bra. Jag, Sandra, Puma, Heaven och Yava tränade. Heaven fick också ett litet spår och det gick jättebra. Hon var så glad så visste inte var hon skulle ta vägen men hittade alla pinnarna ändå, så duktig liten tant!
Sandra la ett spårupptag till Yava, vi har inte tränat så mycket på det än men det blir bara bättre och bättre. Hon var jätteduktig idag och sprang bra ut i från mig och fram till spåret. Där nosade hon först åt fel håll men rättade sig själv med en gång och gick åt andra hållet och lite längre fram låg en burk med massa god katt paté... MUMS!
Sandra la ett spår till sig och Puma innan jag kom, det var väldigt mycket svårigheter. Hon hade suttit sig på ett fällt träd i några minuter, lagt en pinne på en stubbe, gått över en väg och många spetsvinklar. Men det klarade Puma galant blev lite vimsigt i slutet för Puma ville ta en paus och bada lite! ;)
Jag lägger ut en film i morgon när dom gick lite av sitt spår hinner inte det i kväll.
Jag och Heaven
Jag och Heaven klara med spåret!
Jag och Yava
Jag gör tumme upp när hon går rätt!
Sandra och Puma ( Newstory Puma )

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: