´

Klubbmästerskap

skrivit den 2012-06-10 - klockan 18:22:19
Hej!
Idag har vi varit på klubbmästerskap på Göteborgs hundungdom.
En helt underbar dag!
Jag och Heaven blev klubbmästare i lydnadsklass 1 och jag och lilla Yava blev det i lydnadsklass 2! :)
Heaven kom också på en tredje platts i agilityn och yava en 11 eller 12 plats tror jag! :)
Hur nöjd som helst, kamn inte bli mycket bättre! :D
Med Yava fick jag totalt 187.5 p
Med Heaven fick jag totalt 184.5 p
Heaven van en jättefin och mjuk fäll som hon ÄLSKAR!
Yava vann en kampleksak.
Yava vann en boll med gummi snöre.
Heaven vann en kampleksak.
Följ mig på instagram: feliciafag
Kolla in kennelhemsidan: nightrunners.se
Postat av: Sandra och Jazz

Stort grattis! Vad duktiga ni är!

2012-06-10 - 20:53:44
URL: http://wingforsflocken.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: