´

Lugn dag!

skrivit den 2012-07-30 - klockan 18:06:23
Idag har vi tagit det lite lugnt jag och Yava!
På morgonen cyklade vi i en timma, i ösregn! Men det var jättemysigt. Hon har blivit mycket bättre på att gå på min högra sida där jag cyklar. :)
Sen har vi varit inne på förmiddagen och kollar lite på film. 
Nu på eftermiddagen blev det fint väder så då gick vi till skogen och gjorde lite uppletande och hon var skit grym! Hon jobbar så himla bra! När hon ska hitta sista förmålet så kommer det upp ett råddjur i uppletande rutan. Yava ser den men fortsätter därefter att jobba även om den står där! Jag blev så himla stolt! Att hon hellre vill jobba än att jaga råddjur! 
Här kommer en gammal bild! 
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: