´

Mycket att göra...

skrivit den 2012-08-08 - klockan 15:44:11
Just nu är det Göteborgs golfcup som jag är med i och spelar, så jag har inte så mycket tid att skriva på bloggen. Men cupen är slut på fredag.... Det går bra för vårt lag och vi ska spela om platserna 1-8 i morgon! :)
Idag tränade jag och Yava lite inomhus, vi tränade klossträning, bakdelskontroll och kroppskontroll. Vi tränade på att hon skulle backa upp för trappan här hemma och det gick faktiskt riktigt bra! Så fort hon började flytta på bakbenen upp i trappan belönade jag och när hon flyttade på frambenen först så gjorde jag bara om det igen!
Klossträningen tränade jag med en liten låda som hon skulle få upp alla fyra tassarna på och stå med frambenen på och snurra runt åt båda hållen! Hon är så duktig min lilla prinsessa! <3
Vi tränade också lite ingångar!
 
Gamla bilder
 













Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: