´

Agility tävling

skrivit den 2012-04-26 - klockan 21:41:19
Nu har vi precis kommit hem från tävlingen. Jag är nöjd, men vi kunde gjort bättre i från oss..
Först hopp loppet gick ganska långsamt, det verkligen vräkte ner regn och var väldigt lerigt. Vi hade en vägran på en tunnel som vi kom väldigt snett emot och jag sprang förbi den för snabbt och tittade inte på henne. Men hon sprang igenom den sen. Vi kom 7:a av 24, jag är nöjd!
Agility loppet var hur grymt som helst men jag glömde av vägen och visade på fel hopphinder. Om jag inte hade gjort det hade vi nollat! Jag är så stolt!
I morgon är det träningstävling på klubben, bruks lydnad. Jag är visst det ända ekipaget som tävlar i bruks lydnaden annars är det bara vanlig lydnad. Det känns bra att ha en lydnads tävling i mellan agilityn.
Jag tog tyvärr ingen bild i kväll eftersom att det regnade på mycket, så det får bli några gammla bilder.
Lägger upp en liten film också.
Vi hörs i morgon!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: