´

Landehof

skrivit den 2012-09-25 - klockan 14:03:17
Hej!
 
I går skrev jag att jag skulle avslöja en liten hemlighet här på bloggen tänkte att jag kan göra det nu.
Det är så att jag och Yava ska åka till Norge den 12-14 oktober och köra agility på Kingsland Oslo Horse show!

Det ska bli hur kul som helst, jag och Yava var ju med på Horse show i Sverige 2012. Men nu ska vi åka till Norge och göra det, det gick jättebra för mig och Yava i Sverige detta året så det ska nog inte vara några problem! 
 
Idag ska vi åka och träna inför Norge med några andra, men nu har vi precis varit på långpromenad i skogen för jag slutade tidigt i skolan idag.
Jag älskar verkligen att bara gå i skogen ensam med Yava och lyssna på tystnaden!
 
Här kommer lite bilder
 


















 



 
 
Postat av: Moa

fin blogg :)

2012-09-25 - 17:18:34
URL: http://moaawern.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: