´

Film från dagens agility träning!

skrivit den 2012-09-18 - klockan 20:25:39
Hej!
 
Idag har jag och Yava tränat agility, det var ett bra tag sedan vi tränade agility. Det har blivit väldigt mycket lydnad de senaste eftersom vi gjort ett par LKII (med bra resultat ;) )
Men i går var vi på klubben och tränade lite, det var skit kul. Yava var så himla laddad och hade jättefin fart.
Idag tränade vi som sagt agility hemma istället och jag passade på att filma eftersom det var ganska fint väder.
Vi tränade på jacko-svängar innnan slalom och det funkade faktiskt riktigt bra.
Jag har aldrig sett Yava göra så snabbt slalom som hon gjorde idag, det ser ut som hon hela tiden tar fel ingång. Men första pinnen i slalomen är exakt bakom hopphinderstödet så man ser det inte...
 
Hoppas ni gillar filmen! :)

 










Bild från Lydnads tävlingen i fredags








 
 
Postat av: Tommy Thorsén

Ni är fantastiska, hoppas du hittade alla pinnar införrådet. Jag la undan allt häromdagen när jag städade!!!

Svar: Tack så mycket, ja det gjorde jag!
hyff.blogg.se

2012-09-18 - 21:15:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: