´

2012!

skrivit den 2012-09-24 - klockan 08:18:12
Hejsan!

Jag satt och tänkte på hur mycket jag har och Yava har gjort 2012.
Vi har ju i början av året varit med på Horse show och sedan My dog.
Vi har blivit uppflyttade till kl2 i i både hopp och agility klass som jag tycker är helt fantastiskt OCH vi har redan nollat och fått två pinnar i kl2.
Vi har blivit uppflyttade till högreklass spår, när vi blev uppflyttade var det med god marginal över hundra poäng mer än vad som behövdes.
I lydnaden har vi redan tävlat två LKII med första pris.
Jag hade tänkt att jag ska göra en film i slutet på året med alla fina minnen och roliga saker vi har varit med om!
Året är ju ännu inte slut och jag och Yava har en stor sak framöver som vi ska göra i oktober.
Jag tänkte att jag ska berätta för alla läsare i morgon.
Postat av: Jag

Vad duktiga ni är! :D

Svar: Tack!
hyff.blogg.se

2012-09-25 - 19:09:59
URL: http://sheltiesolo.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: