´

Shopping, tävling och vila

skrivit den 2012-10-01 - klockan 21:01:20
Hejsan!
 
Jag har inte uppdaterat bloggen nu i helgen. Men det var för att jag fyllde år i fredags och hela helgen har vi tävlat.
Det var lag tävling på Gmbk, det gick sådär. Vissa lopp gick skit bra, men sämre för de andra i laget. 
Jag är väldigt nöjd att Yava klarade flera svåra banor men jag valde att diska oss i slutet och bara lät henne springa in i mål eftersom jag var nummer tre i startordningen och de två första redan hade diskat sig så spelade det ingen roll vad jag än gjorde..
I fredags var vi och shoppade lite saker till Yava efter skolan. 
Här är bilder från vad vi handlade. 
 
 

Hundben - Börjes
Tröja - Börjes
Back on track täcke - Börjes
Fäll - Börjes


Korg - Hööks
Pipleksaker - Börjes
Halsband med ull - Hööks
Reflexhalsband - Börjes
Handduk - Börjes
 
Täcke rött - Hööks
Täcke blått- Börjes


Parfym - ? (födelsedagspresent)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: