´

Lektion och träning

skrivit den 2012-10-31 - klockan 23:16:34
Hej!
 
Igår var det träning hos Elin inomhus på hundens hus i Göteborg. Det gick ganska bra, jag lärde mig nya saker som jag ska tänka på...
Men jag måste erkänna att jag alltid är lite mesig första gången jag tränar för en ny tränare, men det blir väl bättre när jag tränat för Elin ett par gånger till! ;)
 
Idag var jag och Yava tränade agility på klubben på förmiddagen helt själva. Det var skönt att ha lite egen träning, det händer inte så ofta. Vi tränade på en start från en klass 3 bana jag såg i Kungälv i helgen som såg så rolig ut. Det gick hur bra som helst, hon fick till ett par riktigt fina svängar och jag planerade svängarna riktigt fint för henne.
Jag la till lite egna saker på banan för att den skulle bli lite längre....
Jag filmade lite, tänkte att jag lägger ut en film på bloggen lite senare när jag fixat ihop den och så! 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: