´

Danmark

skrivit den 2012-11-04 - klockan 21:48:13
Hejsan!
 
Vi har precis kommit hem från Danmark. Vi har varit där från lördag till söndag och det har vairt  jätte trevligt.
En liten "höstsemester" med familjen!
 
Yava har bott på hotell, åkt färja med massa skumma människor, gått i Köpenhamn med hur mycket folk som helst och sprungit vid stranden!!
Det har varit sådan fruktansvärt bra miljöträning för henne och nu är hon helt slut!
Jag kan bara varna alla som åker till Köpenhamn att det är hur mycket GLAS som helst på gatorna och det är inte så bra för hundarna att gå där.. Jag fick bära Yava flera delar av promenaden vi gick!
 
Jag tog lite bilder vid stranden som jag tänkte lägga ut! :)
 



















































































 
 
 
Postat av: Klara

Hej!
Jag tycker verkligen att din blogg är jätte fin och dina hundar är så söta!
Jag gillar din header väldigt mycket och undrar om du skulle kunna göra en till mig?
En som byter bilder om du vill göra en header till mig så kan du vell kommentera på min blogg den är länkad i kommentaren det skulle vara jätte roligt!! :)

Svar: Hej!Va roligt att du gillar min blogg, det är inte jag som har gjort min Header utan det är min kompis...
Det står på min blogg att det är designad av http://www.nattstad.se/alexandrafanny
Hör av dig till henne, tack!
hyff.blogg.se

2012-11-08 - 12:30:10
URL: http://klaraochbrio.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: