´

Sovmorgon

skrivit den 2012-05-08 - klockan 08:03:26
Idag kunde mamma ta morgonpromenaden med hundarna för hon börjar sent så jag fick sova lite längre. TACK!
I kväll ska jag träna på klubben med Sandra. Det är agility på schemat, det ska bli super kul. Heaven ska också följa med, det var ett tag sedan hon var med eftersom att hon har varit skadad men nu mår hon mycket bättre. Så hon ska fö göra lite enkla saker, men det gäller att jag värmer upp henne länge efter som att hon har blivit stel nu när hon har vilat sig.
Idag ska jag träna på väldigt enkla kombinationer med Yava, vi har tränat väldigt mycket svåra saker på sistonde så nu behöver vi göra lite lätta och snabba övningar.
Postat av: Amanda Mitchell

We love your blogg!!!! Bamse kramar Amanda

2012-06-22 - 17:57:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: