´

Måndag 21 maj

skrivit den 2012-05-21 - klockan 13:22:01
Idag ska jag och Yava träna lite lydnad om jag hinner. Har väldigt mycket med skolan som jag måste hinna med. Men hoppas det! :)
Vi har gjort ganska mycket saker nu det senaste, tillexempel har vi spelat golf hela helgen och det blev 36 håll sammanlagt. Förra veckan åkte jag, Sandra och min familj till min mormor och morfar för jag och sandra tävlade agility på torsdagen. Det var jätte roligt. Det gick jätte bra för Sandra och okej för mig. Sandra och Puma fick sin första pinne i hoppklass. Heaven tävlade för första gången på jätte länge efter sin skada och hon var grym. Hon rev sista delen på långhoppet så det belv 5 fel.
Kommer blogga mera denna veckan!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: