´

Tävling på hemmaklubben!

skrivit den 2012-06-05 - klockan 22:36:07
Hej!
Nu taggar vi järnet för tävlingen i morgon på hemmaklubben.
Det är agility klass 1 och en öppenklass, jag ska tävla både Heaven och Yava i mon. Men Yava är redan uppe i klass två i hoppklass men hon får tävla i klass ett tills jag startar henne i klass två första gången. Jag hoppas att vi kan ta våran sista pinne i agilityklass så vi är uppe i klass två i båda! :D
Nu ska jag och hundarna sova en liten stund för att sedan stiga upp vid klockan 5 på morgonen igen! :/
Jaja, det ska bli hur kul som helst i alla fall! :D
Kram
(Det blir bilder från i början av veckan på Yava!)
Postat av: Ebba och tilda

Hur gick det på tävlingen? :))

2012-06-10 - 01:23:01
URL: http://flerfotavanner.blogg.se/
Postat av: Felicia

Det gick jättebra, en pinne med Heaven i agiltiyklassen! :D

2012-06-10 - 18:25:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: