´

Träning Gmbk med Cecilia

skrivit den 2012-07-31 - klockan 20:00:47
Idag tränade jag och Cecilia på Gmbk.
Jag är jättenöjd med Heaven, hon fick till mycket fina svängar och hade bra fart.
Men med lilla Yava gick det mindre bra, det gick inte direkt dåligt.. Brara midre bra, hon var lite splittrad och lite trött tror jag. Vi har tränat väldigt mycket det senaste, varje dag...
Men det gick bättre mot slutet, när Cecilia hade åkt hem så tittade jag på ett fantastiskt duktigt ekipage som tränade på planen, dom skulle tävla SM i spår i augusti och tränade för fullt! Hon använde mig och tjejerna som lite störning. Sedan frågade jag en massa frågor och hon gav mig en massa bra tips om hur jag ska träna på brukslydnaden ! :)














 
 
 
 
 
 
 
 
   
 
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: