´

Träning på Gbg avd

skrivit den 2012-08-03 - klockan 17:30:25
Idag var jag, Emil, min lilla syster Olivia och hennes kompis och tränade lydnad på klubben. 
Olivia har börjat träna lite med Heaven och det går jättebra! :)
Jag började lite smått med framåtsändandet men Yava och jag behöver lite hjälp med det nu. Folk har gett mig massa tips teoretiskt men jag behöver nu se det praktiskt och vill ha det visat för mig! 
Men den andra lydnadsdelen med Yava gick super, är väldigt nöjd. Jag har hela tiden med mig i bakhuvudet att vi fick en 10 på friaföljet i Ulricehamn. Det känns verkligen jättebra och tycker det ser bra ut också!

















 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Postat av: Jasmin - The dream of being famous!

Hejsan jätte fin blogg! Jag har en frågestund på min blogg och det skulle va jätte kul om du frågade något! (Länkar alla som ställer frågor) http://jaasses.webblogg.se/2012/august/fragestund.html#comment (direkt länk)
Annars vad ska du hitta på idag? :)

2012-08-04 - 03:38:41
URL: http://jaasses.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: