´

Första blogginlägget!

skrivit den 2012-04-25 - klockan 08:58:04
Hej!
Jag heter Felicia och är snart 15 år.
På denna bloggen kommer jag att skriva om min vardag men mina hundar om träning och tävling. Jag äger inte hundarna men dom bor hos mig och dom är precis som mina egna.
Det är två Belgiska vallhundar Tervueren. Mamma Heaven som fyller 8 år i augusti och dotter Yava som fyllde två i januari. Just nu tränar jag och tävlar mest med Yava. Heaven är lite äldre och har varit skadad.
Jag tävlar i agility lydnad och bruks spår. Jag tar ganska mycket kort och filmar på dom när jag tränar så det kommer ni också att få se mycket av.
Bara denna veckan är det kurs idag och tävlar torsdag, fredag och söndag så jag kommer att uppdatera varje dag hur det har gått.
Till höger på bilden är Heaven och till vänster Yava.
Vi hörs senare!
Postat av: Magnus Fagerström

Grattis till din fina blogg!!!

2012-04-25 - 21:45:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: